Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015

Η ΧΑΡΤΑ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ...




 Η Χάρτα των δικαιωμάτων του παιδιού:

• Δικαιούμαι να έρθω στη ζωή. Δικαιούμαι να υπάρξω. 
• Δικαιούμαι να μεγαλώσω σε έναν κόσμο χωρίς βία και φτώχεια. 
• Δικαιούμαι να ζήσω σε έναν κόσμο που σέβεται και προστατεύει το φυσικό περιβάλλον. • Δικαιούμαι να έχω ελεύθερη πρόσβαση στον μαγικό κόσμο της γνώσης. 
• Δικαιούμαι να έχω ελεύθερο χρόνο και χώρο για να παίζω. 
• Δικαιούμαι να μάθω τι είναι καλό για την σωματική και ψυχική μου υγεία. 
• Δικαιούμαι να περνάω αρκετό χρόνο με τους γονείς μου. 
• Δικαιούμαι να ζήσω με αθωότητα και ανεμελιά τα παιδικά μου χρόνια. 
• Δικαιούμαι να ζήσω σε μια κοινωνία που προστατεύει τα προσωπικά μου δεδομένα. 
• Δικαιούμαι έναν κόσμο ανθρώπινο, δίκαιο και ειρηνικό. Έναν κόσμο στον οποίο θα μεγαλώσουν αύριο τα δικά μου παιδιά.  

Βίντεο της UNICEF για τα Δικαιώματα των Παιδιών

Η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού με απλά λόγια!


30/09/2018 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Θέμα: ‘Κάρτες τήρησης ωραρίου εργασίας προσωπικού ΠΓΝΛ’                        Το ΔΣ του Σωματείου...