Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015

Η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση, που συγκίνησε εκατομμύρια ανθρώπους...

Η ιστορία του νυχτοφύλακα Justino, που ήθελε να φέρνει γέλιο στους άλλους

Κάθε χρόνο οι διαφημιστικές βάζουν τα δυνατά τους για τις Χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις, αλλά φέτος ο αδιαφιλονίκητος νικητής είναι, τουλάχιστον για την ώρα, η διάσημη Leo Burnett.   



Το αριστουργηματικό, animation σποτάκι, που έφτιαξε για να διαφημίσει την εορταστική κλήρωση του λαχείου στην Ισπανία, ταξίδεψε εκτός συνόρων και έχει ανακηρυχθεί εδώ και μέρες ως η πιο συγκινητική διαφήμιση των γιορτών.  

Το μικρό φιλμ, που έχει πάνω από 3,8 εκατ. χτυπήματα στο Youtube [έως 01/12/2015] και έχει λατρευτεί και από το ελληνικό ίντερνετ, έχει για πρωταγωνιστή έναν καλόκαρδο νυχτοφύλακα, τον Justino.   

O ήρωας του φιλμ, που περνά τα βράδια με μόνη του συντροφιά τα μανεκέν βιτρίνας που κατασκευάζει το εργοστάσιο στο οποίο δουλεύει, αποφασίζει να ομορφύνει τη ζωή των συναδέλφων του, που ποτέ δε συναντά, κάνοντάς τους πλάκες και εκπλήξεις. Κάθε βράδυ σκαρώνει και από κάτι για να τους κάνει να χαμογελάσουν, αλλά δεν τους βλέπει ποτέ. 

Ένα λαχείο, που έχουν αγοράσει θα φέρει την ανατροπή στην ιστορία... 

30/09/2018 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Θέμα: ‘Κάρτες τήρησης ωραρίου εργασίας προσωπικού ΠΓΝΛ’                        Το ΔΣ του Σωματείου...