Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2016

Ψηφιακές υπογραφές για εργαζόμενους κι πολίτες...


Η Αρχή Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου (ΑΠΕΔ), παρέχει την δυνατότητα στον πολίτη και στον δημόσιο υπάλληλο να εκδώσει δωρεάν προσωπικά ψηφιακά πιστοποιητικά αυθεντικοποίησης/υπογραφής και κρυπτογράφησης.

Η ψηφιακή υπογραφή που δημιουργείται με μέσα τα οποία ο υπογράφων μπορεί να διατηρήσει υπό τον αποκλειστικό του έλεγχο (κάρτα ή ειδική συσκευή usb) είναι αυτή που σύμφωνα με το άρθρο 2 του Π.Δ.: 150/2001 ορίζεται ως «Προηγμένη ηλεκτρονική υπογραφή» ή «ψηφιακή υπογραφή».
Η χρήση ψηφιακών πιστοποιητικών προσθέτει επιπλέον ασφάλεια στις ηλεκτρονικές συναλλαγές των πολιτών ενώ στις περιπτώσεις των δημοσίων υπαλλήλων είναι υποχρεωτική σε αρκετές διαδικασίες όπως οι ηλεκτρονικές προμήθειες.

Διαδικασίες




Διαβάστε και κατεβάστε σε μορφή .pdf τον Κανονισμό Πιστοποίησης 
[2πλο κλικ στην εικόνα]




η ιστοσελίδα με όλες τις πληροφορίες:


30/09/2018 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Θέμα: ‘Κάρτες τήρησης ωραρίου εργασίας προσωπικού ΠΓΝΛ’                        Το ΔΣ του Σωματείου...